Chcete-li aby váš e-shop byl navštěvovaný, musíte mít internetový marketing v malíčku. Jedná se o soubor složitých a propletených činností, díky nimž vaše stránka dosahuje předních příček v pozicích vyhledávačů. K tomu aby to tak bylo, musíte dodržovat několik základních postupů a činností.
notebook v kavárně
První z nich je linkbuilding. Jedná se o proces, kdy je budována síť odkazů, které z různých (cizích) webů odkazují právě na ten váš. Čím větší počet odkazů vede na vaše stránky, tím jste v očích vyhledávačů vedeni jako kvalitnější a důvěryhodnější. Nicméně otázkou zůstává, jak tyto odkazy získat. První variantou je účast na různých diskuzních fórech. Nicméně zde si musíte dát pozor, aby každý příspěvek byl relevantní a nejednalo se o spam. Jakmile by vyhledávače odhalili váš podvod, ihned by vás penalizovali a přehlíželi. Druhou variantou je nákup zpětných odkazů https://www.seolight.cz/nakup-zpetnych-odkazu. Tento způsob je sice zpoplatněn, nicméně si můžete být jistí, že se jedná o kvalitní odkazy. Jedná se tedy o podstatně bezpečnější a kvalitnější variantu, díky které nebudete přehlíženi.
žena používající notebook
Další věcí, kterou musíte mít, pokud chcete, aby váš e-shop byl navštěvovaný, je kvalitní reklamní kampaň. Můžeme sem řadit jak PPC reklamy, bannery nebo i Facebookové stránky. Pokud se rozhodnete pro propagaci skrze sociální sítě, určitě nezapomeňte, že všechny odkazy, které i zde uveřejníte, se počítají do zpětných odkazů.
V poslední řadě, musíte mít správně optimalizovaný web. Jedná se o jeden z nejzásadnějších faktorům. Je nutné, abyste používali nadpisy (H1, H2, H3, H4…) a to na správných místech. Díky těmto záchytným bodům vyhledávače přesně ví, o čem bude článek pojednávat, nebo jaký je název produktu. Položka se tak stává podstatně dohledatelnější. Zároveň musíte mít i v kódu e-shopu správně nastavená metadata a klíčová slova, neboť i to jsou záchytné a opěrné body pro všechny vyhledávače.